Analisi è prospettive di u mercatu di veiculi elettrici è caricabatterie EV in America
Mentre l'epidemia hà colpitu un certu numeru di industrie, u settore di i veiculi elettrici è di l'infrastrutture di ricarica hè statu una eccezione. Ancu u mercatu americanu, chì ùn hè statu un attore mundiale eccezziunale, principia à cresce.
In una previsione per u mercatu di i veiculi elettrici americani in u 2023, u blog tecnologicu americanu Techcrunch hà dichjaratu chì l'Inflation Reduction Act (IRA), appruvata da u guvernu americanu in Aostu, hà digià avutu un impattu enorme nantu à l'industria di i veiculi elettrici, cù i pruduttori d'automobili chì travaglianu per spustà e so catene di furnimentu è e so fabbriche in i Stati Uniti.
Micca solu Tesla è GM, ma ancu cumpagnie cum'è Ford, Nissan, Rivian è Volkswagen, ne prufitteranu.
In u 2022, e vendite di veiculi elettrichi in i Stati Uniti eranu duminate da una manata di mudelli, cum'è u Model S, u Model Y è u Model 3 di Tesla, u Bolt di Chevrolet è a Mustang Mach-E di Ford. In u 2023, ancu di più novi mudelli esceranu cù l'apertura di nuove fabbriche, è saranu più accessibili.
McKinsey prevede chì i pruduttori d'automobili tradiziunali è e startup di veiculi elettrici pruduceranu finu à 400 novi mudelli da u 2023.
Inoltre, per sustene a custruzzione di l'infrastrutture di pile di ricarica, i Stati Uniti anu annunziatu chì pianificheranu un budget di 7,5 miliardi di dollari in u 2022 per custruisce 500 000 stazioni di ricarica pubbliche. L'urganizazione senza scopo di lucro ICCT stima chì, da u 2030, a dumanda di stazioni di ricarica pubbliche in i Stati Uniti supererà 1 milione.
U mercatu di i veiculi elettrici in crescita
U mercatu mundiale di i veiculi elettrichi, cumpresi i veiculi elettrichi ibridi (HEV), i veiculi elettrichi ibridi plug-in (PHEV) è i veiculi elettrichi à batteria (BEV), cuntinueghja à cresce in l'ambiente duru di a pandemia di COVID-19.
Sicondu un studiu di McKinsey (Fischer et al., 2021), malgradu a calata generale di e vendite mundiali di veiculi, u 2020 hè statu un annu impurtante per e vendite di veiculi elettrici, è à u terzu trimestre di quell'annu, e vendite mundiali di veiculi elettrici anu in realtà superatu u livellu pre-COVID-19.
In particulare, e vendite in Europa è in Cina sò aumentate rispettivamente di 60% è 80% in u quartu trimestre rispetto à u trimestre precedente, purtendu u tassu di penetrazione mundiale di i veiculi elettrici à un record di 6%. Mentre chì i Stati Uniti sò stati in ritardu rispetto à l'altre duie regioni, e vendite di veiculi elettrici sò cresciute di quasi 200% trà u secondu trimestre di u 2020 è u secondu trimestre di u 2021, cuntribuendu à ottene un tassu di penetrazione domestica di 3,6% durante a pandemia (vede a Figura 1).
Figura 1 – Fonte: Studiu McKinsey (Fischer et al., 2021)
Tuttavia, un sguardu più attento à a distribuzione geografica di l'immatriculazioni di veiculi elettrichi in i Stati Uniti rivela chì a crescita di l'adopzione di veiculi elettrichi ùn hè micca accaduta uniformemente in tutte e regioni; hè strettamente correlata cù a densità di pupulazione è a prevalenza in e zone metropolitane è varia secondu u statu, cù certi stati chì anu un numeru più altu di immatriculazioni di veiculi elettrichi è tassi d'adopzione (Figura 2).
Un'anomalia ferma a California. Sicondu u Centru di Dati di Carburanti Alternativi di u Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti, l'immatriculazioni di veiculi elettrici leggeri in California sò aumentate à 425.300 in u 2020, ciò chì rapprisenta circa u 42% di l'immatriculazioni di veiculi elettrici di a nazione. Questu hè più di sette volte u tassu d'immatriculazione in Florida, chì hà u secondu numeru più altu di veiculi elettrici immatriculati.
I dui campi in u mercatu di e stazioni di ricarica di i Stati Uniti
Oltre à a Cina è l'Europa, i Stati Uniti sò u terzu più grande mercatu di caricabatterie per vitture in u mondu. Sicondu e statistiche di l'IEA, à partesi da u 2021, ci eranu 2 milioni di veiculi à nova energia in i Stati Uniti, 114.000 caricabatterie publichi per vitture (36.000 stazioni di ricarica) è un rapportu veiculi publichi-pila di 17:1, cù una ricarica AC lenta chì rapprisenta circa l'81%, ligeramente inferiore à u mercatu europeu.
I caricatori di veiculi elettrici americani sò divisi per tipu in carica lenta AC (cumprese L1 - carica 1 ora per guidà 2-5 miglia è L2 - carica 1 ora per guidà 10-20 miglia), è carica rapida DC (carica 1 ora per guidà 60 miglia o più). Attualmente, a carica lenta AC L2 rapprisenta l'80%, cù u principale operatore ChargePoint chì cuntribuisce u 51,5% di a quota di mercatu, mentre chì a carica rapida DC rapprisenta u 19%, guidata da Tesla cù una quota di mercatu di u 58%.
Fonte: Hua 'an Securities
Sicondu un rapportu di Grand View Research, a dimensione di u mercatu di l'infrastrutture di ricarica di veiculi elettrici in i Stati Uniti era di 2,85 miliardi di dollari in u 2021 è si prevede chì crescerà à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 36,9% da u 2022 à u 2030.
Eccu e principali cumpagnie di ricarica di veiculi elettrici di i Stati Uniti.
Tesla
U fabricatore di vitture elettriche Tesla pussede è gestisce a so propria rete di Superchargers. A cumpagnia hà 1.604 stazioni di ricarica è 14.081 superchargers in u mondu sanu, situati in spazii publichi è in i concessionarii Tesla. L'adesione ùn hè micca necessaria, ma hè limitata à i veiculi Tesla equipaggiati cù connettori pruprietarii. Tesla pò aduprà caricabatterie SAE via adattatori.
U costu varieghja secondu u locu è altri fattori, ma hè di solitu $ 0,28 per kWh. Se u costu hè basatu annantu à u tempu passatu, hè 13 centesimi per minutu sottu à 60 kWh è 26 centesimi per minutu sopra à 60 kWh.
A rete di carica Tesla hè cumposta tipicamente da più di 20 000 superchargers (caricatori veloci). Mentre chì altre rete di carica anu un mischju di caricatori veloci di Livello 1 (più di 8 ore per una carica cumpleta), Livello 2 (più di 4 ore per una carica cumpleta) è Livello 3 (circa 1 ora per una carica cumpleta), l'infrastruttura di Tesla hè cuncipita per permette à i pruprietarii di mette si in strada rapidamente cù una carica corta.
Tutte e stazioni di ricarica Supercharger sò visualizate nantu à una carta interattiva in u sistema di navigazione à bordu di Tesla. L'utilizatori ponu vede e stazioni longu a strada, è ancu e so velocità di ricarica è a so dispunibilità. A rete Supercharger permette à i pruprietarii di Tesla d'avè a megliu sperienza di viaghju pussibule senza affidà si à stazioni di ricarica di terze parti.
Lampeggià
A rete Blink hè pusseduta da Car Charging Group, Inc, chì gestisce 3.275 caricatori publichi di Livello 2 è Livello 3 in i Stati Uniti. U mudellu di serviziu hè chì ùn avete micca bisognu di esse un membru per aduprà un caricatore Blink, ma pudete risparmià soldi se vi iscrivete.
U costu di basa per a carica di Livello 2 hè da $ 0,39 à $ 0,79 per kWh, o da $ 0,04 à $ 0,06 per minutu. A carica rapida di Livello 3 costa da $ 0,49 à $ 0,69 per kWh, o da $ 6,99 à $ 9,99 per carica.
ChargePoint
Basata in California, ChargePoint hè a più grande rete di carica in i Stati Uniti cù più di 68 000 punti di carica, di i quali 1 500 sò dispositivi di carica DC di Livello 3. Solu una piccula percentuale di e stazioni di carica di ChargePoint sò caricatori rapidi DC di Livello 3.
Ciò significa chì a maiò parte di e stazioni di ricarica sò cuncepite per una ricarica lenta durante a ghjurnata di travagliu in i lochi cummerciali utilizendu caricatori di Livello I è Livello II. Questa hè a strategia perfetta per aumentà u cunfortu di i clienti per i viaghji EV, ma a so rete hà carenze significative per i viaghji interstatali è à longa distanza, ciò chì rende improbabile chì i pruprietarii di EV si affidinu interamente à ChargePoint.
Elettrificà l'America
Electrify America, pusseduta da u fabricatore d'automobili Volkswagen, prevede d'installà 480 stazioni di ricarica rapida in 17 zone metropolitane in 42 stati da a fine di l'annu, cù ogni stazione situata à micca più di 70 chilometri di distanza l'una da l'altra. L'adesione ùn hè micca ubligatoria, ma sò dispunibili sconti per aderisce à u prugramma Pass + di a cumpagnia. I costi di ricarica sò calculati per minutu, secondu a situazione geografica è u livellu di putenza massimu accettabile per u veiculu.
Per esempiu, in California, u costu di basa hè $ 0,99 per minutu per una capacità di 350 kW, $ 0,69 per 125 kW, $ 0,25 per 75 kW è $ 1,00 per carica. A tarifa mensile per u pianu Pass + hè $ 4,00 è $ 0,70 per minutu per 350 kW, $ 0,50 per minutu per 125 kW è $ 0,18 per minutu per 75 kW.
EVgo
EVgo, basatu in Tennessee, mantene più di 1.200 caricatori rapidi DC in 34 stati. I tariffi per a carica rapida varianu secondu a regione. Per esempiu, in a zona di Los Angeles in California, costa $ 0,27 per minutu per i non membri è $ 0,23 per minutu per i membri. A registrazione richiede una tarifa mensile di $ 7,99, ma include 34 minuti di carica rapida. In ogni casu, u Livello 2 carica $ 1,50 per ora. Nutate ancu chì EVgo hà un accordu cù Tesla per chì e stazioni di carica rapida EVgo sianu dispunibili per i pruprietarii di Tesla.
Volta
Volta, una sucietà basata in San Francisco chì gestisce più di 700 stazioni di ricarica in 10 stati, ciò chì si distingue hè chì a ricarica di i dispositivi Volta hè gratuita è ùn hè necessaria alcuna adesione. Volta hà finanziatu l'installazione di unità di ricarica di Livello 2 vicinu à i rivenditori cum'è Whole Foods, Macy's è Saks. Mentre a cumpagnia paga a fattura di l'elettricità, guadagna soldi vendendu publicità sponsorizzate visualizzate nantu à i monitor muntati nantu à l'unità di ricarica. U principale svantaghju di Volta hè a mancanza di infrastrutture per a ricarica rapida di Livello 3.
Data di publicazione: 7 di ghjennaghju di u 2023