• head_banner_01
  • head_banner_02

U modulu di carica hà righjuntu u tettu in termini di miglioramentu di l'indice, è u cuntrollu di i costi, u cuncepimentu è a manutenzione sò più critichi.

E cumpagnie domestiche di pezzi è di pali anu pochi prublemi tecnichi, ma a cumpetizione feroce rende difficiule a pruduzzione di prudutti di alta qualità?

Parechji pruduttori naziunali di cumpunenti o pruduttori di macchine cumplette ùn anu micca difetti maiò in capacità tecniche. U prublema hè chì u mercatu ùn li dà micca spaziu per fà bè. Per esempiu, u mercatu domesticu di l'EVSE hè entratu in a fase di u Mari Rossu, è u prezzu di l'hardware di carica hè ancu calatu significativamente, ciò chì rende impussibile ancu per e cumpagnie cù una tecnulugia eccellente di pruduce prudutti di alta qualità. Dunque, parechje cumpagnie speranu avà di entre in i mercati stranieri, evità a cuncurrenza viziosa domestica è circà un ambiente di mercatu megliu.

À l'iniziu, a nostra State Grid Corporation seguita ancu a qualità di u produttu di alcune stazioni di ricarica, è hà trovu chì parechji pruduttori anu pigliatu un bon caricatore quandu facianu testi formali, chì hà rispostu à diversi indicatori, hà ottenutu certificati è li hà venduti in u mercatu. Calchì volta, si face cù qualcosa di completamente diversu. Sò solu duie pelli, e cose in u mercatu è quelle certificate ùn sò micca listesse, è alcune agenzie di certificazione rilassanu ancu alcuni indicatori per i so interessi.

Dunque, ci hè veramente una lacuna trà u nostru sistema è i paesi stranieri. I laboratorii stranieri ùn faranu micca stu tipu di cose, è mancu l'imprese. Questu hè un prublema urgente da risolve, perchè ci sforzemu di riduce a lacuna cù i paesi stranieri in termini di norme, è ancu indicatori. Hè megliu cà elli, ma ùn hè statu implementatu, chì hè un grande prublema.

Quantu hè alta a barriera di u modulu di carica, è quali aspetti sò difficiuli da sfondà?

S'ellu ci sò barriere tecniche alte dipende da quale angulu si guarda. In termini di principii di cuncepimentu, u modulu di carica ùn hà micca avutu assai miglioramenti è scoperte annantu à l'anni. Attualmente, l'efficienza, u cuntrollu elettricu è altri indicatori anu righjuntu un livellu assai altu. A principale differenza hè chì certi moduli anu una gamma più larga, è altri anu una gamma più stretta. Personalmente pensu chì u spaziu per migliurà l'efficienza di u modulu di carica hè assai limitatu, perchè ùn si pò ottene. Centu per centu, solu 2 o 3 punti di crescita.

Tuttavia, più difficultà si trova in u prucessu di pruduzzione è in u cuncepimentu, cum'è senza manutenzione, vale à dì, cumu fà chì u modulu ùn abbia micca bisognu di manutenzione in u ciclu di travagliu à longu andà, è pò funziunà nurmalmente in diversi ambienti à alta è bassa temperatura, è u ritmu di riparazione deve esse bassu. Travagliate assai nantu à questu.

Vale à dì, ci hè pocu spaziu per chì l'indicatori crescinu. Avà si tratta più di cumu cuntrullà u costu è u rendimentu di u costu, cumpresu u costu di tuttu u ciclu di vita è u costu di mantenimentu. Quandu State Grid hà fattu offerte à l'epica, u prezzu era altu, perchè avemu prupostu esigenze assai elevate, cum'è a garanzia in quattru à cinque anni, chì escludia certi prudutti di qualità inferiore. In certi altri lochi, basendu si solu nantu à u prezzu, si rompe dopu à uni pochi di mesi, dunque ùn funziona micca.

Dopu ci hè u benefiziu di scala. Avà a pruduzzione di moduli hè basicamente cuncintrata in parechje grande imprese. In generale, pensu chì l'ostaculi tecnichi attuali ùn sò micca in novi circuiti o scoperte in novi principii, ma in a tecnulugia di pruduzzione, u cuntrollu di i costi, a cuncepimentu è a manutenzione.

Ci sò aghjurnamenti tecnichi per e pile di carica, cum'è a tecnulugia di raffreddamentu à liquidu, ecc. Pudete presentà questu à noi?

A tecnulugia di raffreddamentu à liquidu ùn hè micca in realtà una cosa nova. Hè largamente aduprata in l'industria, cumprese e vitture chì anu sempre avutu assai raffreddamentu à liquidu, cum'è i motori cunvinziunali. E pile di carica sò interamente fora di i bisogni di carica à alta putenza. Quandu si carica à alta putenza, sè ùn...'Per aghjunghje u raffreddamentu à liquidu per purtà una corrente cusì grande, duvete fà i fili assai spessi per assicurà chì a generazione di calore pò esse cuntrullata in un certu intervallu. Dentru.

Cusì questu forza à tutti à aduttà a tecnulugia di raffreddamentu à liquidu per risponde à i bisogni di carica d'alta putenza è à u listessu tempu furnisce servizii à e persone cumune chì anu bisognu di e caratteristiche compatte è pratiche di e pile di carica.

A tecnulugia di raffreddamentu à liquidu in sè ùn hè micca cumplicata, ma cunsiderendu i scenarii d'applicazione di i veiculi elettrichi, postu chì hè digià à 1000 volt avà, è ghjunghjerà à 1250 volt in u futuru, i requisiti di sicurezza ponu esse sfarenti da l'applicazioni tradiziunali, cum'è un guastu termicu, un certu puntu di fundazione A resistenza aumenta di colpu, pruvucendu un aumentu di a temperatura. Hè necessariu avè un megliu metudu di monitoraghju per trattà questi punti chjave.

Ma ci sò certi lochi particulari, cum'è induve u cunnettore si cuntatta, hè difficiule d'installà u sensore di temperatura. Per diverse ragioni, postu chì u sensore di temperatura stessu hè una cosa di bassa tensione, ma u puntu di cuntattu porta una alta tensione di millaie di volt, dunque l'insulazione deve esse aghjunta in u mezu, ecc., risultendu in misurazioni imprecise.

In fatti, ci sò parechji ditaglii tecnichi chì devenu esse cunsiderati, vale à dì, cumu furnisce u raffreddamentu è u monitoraghju in modu sicuru à u listessu tempu. In fatti, stemu travagliendu avà nantu à sta interfaccia ChaoJi, cumprese a ricerca di l'interfaccia di UltraChaoJi, è avemu spesu assai energia per risolve stu prublema.

Avà, in l'arena internaziunale, praticamente tutti passanu u più tempu à discute di sti prublemi. Per ciò chì ne sò, almenu certi pruduttori naziunali ùn sò micca cuscenti di stu prublema. Ùn l'aghju micca fattu.'Ùn cunsiderate micca veramente ciò chì fà s'ellu ci hè una anomalia. Questa hè in realtà una cunsiderazione chjave per i sistemi di raffreddamentu à liquidu, cumpresi i fallimenti di certi equipaggiamenti è i cambiamenti bruschi in u cuntattu lucale. Cumu monitorallu rapidamente è precisamente richiede una attenzione attenta.


Data di publicazione: 16 di ghjugnu 2023