U supportu per u connettore di carica è u portu di carica di Tesla - chjamatu North American Charging Standard - hà acceleratu in i ghjorni dapoi chì Ford è GM anu annunziatu piani per integrà a tecnulugia in u soprossima generazione di veiculi elettriciè vende adattatori per i pruprietarii attuali di veiculi elettrici per pudè accede.
Più di una decina di rete di carica di terze parti è cumpagnie di hardware anu sustinutu publicamente u NACS di Tesla. AvàCharIN, l'associu mundiale fundata per prumove l'adopzione di i connettori di u Sistema di Ricarica Combinata (CCS) chì sò aduprati in ogni veiculu elettricu vendutu in i Stati Uniti, fora di Tesla, cumencia à vacillà.
CharIN hà dettu luni durante u 36esimu Simposiu di Veiculi Elettrici è Veiculi in Sacramento chì, mentre "sustene" u CCS, sustene ancu a "standardizazione" di NACS. CharIN ùn dà micca un appoghju senza vergogna. Tuttavia, ricunnosce chì alcuni di i so membri in America di u Nordu sò interessati à aduttà a tecnulugia di carica di Tesla è hà dettu chì creerà una task force cù l'ubbiettivu di sottumette NACS à u prucessu di standardizazione.
Per chì ogni tecnulugia diventi un standard, deve passà per un prucessu rigurusu in un'urganizazione di sviluppu di standard cum'è ISO, IEC, IEEE, SAE è ANSI, hà nutatu l'urganizazione in un comunicatu di stampa.
I cummentisò un'inversioneda a settimana scorsa quandu CharIN hà dettu chì divergendu da u standard CCS impedisce a capacità di l'industria mundiale di i veiculi elettrichi di prosperà. Hà ancu avvistatu, à l'epica, chì l'usu di adattatori, chì GM è Ford venderanu per dà à i pruprietarii attuali di veiculi elettrichi accessu à a rete Tesla Supercharger, puderia purtà à una mala gestione è à un aumentu di danni à l'equipaggiu di carica è potenziali prublemi di sicurezza.
L'annu scorsu, Tesla hà spartutu u soCuncepimentu di u connettore di carica EVin un sforzu per incuragisce l'operatori di rete è i fabricatori d'automobili à aduttà a tecnulugia è aiutà à fà ne u novu standard in America di u Nordu. À quellu tempu, ci era pocu sustegnu publicu per fà di a tecnulugia di Tesla u standard in l'industria. A startup EV Aptera hà sustinutu publicamente u traslocu è a cumpagnia di rete di carica EVGo aviaaghjuntu cunnettori Teslaà alcune di e so stazioni di ricarica in i Stati Uniti.
Dapoi chì Ford è GM anu fattu i so annunzii, almenu 17 cumpagnie di ricarica di veiculi elettrici anu signalatu u so sustegnu è anu spartutu piani per rende dispunibili i connettori NACS. ABB, Autel Energy, Blink Charging, Chargepoint, EVPassport, Freewire, Tritium è Wallbox sò trà quelli chì anu indicatu piani per aghjunghje connettori Tesla à i so caricatori.
Ancu cù stu sustegnu crescente, CCS hà un sustenitore maiò chì l'aiuterà à stà in vita. A Casa Bianca hà dettu venneri chì e stazioni di ricarica EV cù prese standard Tesla seranu eligibili per miliardi di dollari in sussidi federali, basta ch'elli includinu ancu u connettore di ricarica CCS.
Data di publicazione: 27 di ghjugnu di u 2023