• head_banner_01
  • head_banner_02

Sette custruttori di vitture lanceranu una nova rete di ricarica per veiculi elettrici in America di u Nordu

Una nova joint venture di rete publica di ricarica di veiculi elettrici serà creata in America di u Nordu da sette grandi produttori mundiali di automobili.

Gruppu BMW,General Motors,Honda,Hyundai,Kia,Mercedes-Benz, è Stellantis anu unitu e forze per creà "una nova joint venture di rete di ricarica senza precedenti chì allargarà significativamente l'accessu à a ricarica di alta putenza in America di u Nordu".

L'imprese anu dichjaratu chì anu cum'è scopu d'installà almenu 30 000 punti di ricarica di alta putenza in zone urbane è autostradali "per assicurà chì i clienti possinu ricaricà quandu è induve anu bisognu".

I sette custruttori d'automobili dicenu chì a so rete di ricarica offrirà una sperienza à i clienti elevata, affidabilità, capacità di ricarica ad alta putenza, integrazione digitale, lochi attraenti, diverse comodità durante a ricarica. L'obiettivu hè chì e stazioni sianu alimentate solu da energie rinnuvevuli.

Curiosamente, e nuove stazioni di ricarica saranu accessibili à tutti i veiculi elettrici alimentati da batterie di qualsiasi fabbricante d'automobili, postu chì offriranu traminduiSistema di carica cumminata (CCS)èStandard di carica nordamericana (NACS)cunnettori.

L'apertura di e prime stazioni di ricarica hè prevista in i Stati Uniti in l'estate di u 2024 è in Canada in una fase successiva. I sette costruttori d'automobili ùn anu ancu decisu un nome per a so rete di ricarica. "Avremu più dettagli da sparte, cumpresu u nome di a rete, à a fine di questu annu", hà dettu un rappresentante di Honda PR.InsideEVs.

Sicondu i piani iniziali, e stazioni di ricarica saranu implementate in e zone metropolitane è longu à e principali autostrade, cumpresi i curridori di cunnessione è i percorsi di vacanze, affinchì una stazione di ricarica sia dispunibile "induve a ghjente pò sceglie di campà, travaglià è viaghjà".

Ogni situ serà dotatu di parechji caricabatterie DC di alta putenza è offrirà tettuie induve pussibule, è ancuservizii cum'è bagni, serviziu di ristorazione è operazioni di vendita al dettaglio– sia vicinu sia in u stessu cumplessu. Un certu numeru di stazioni principali includeranu servizii supplementari, ancu s'è u comunicatu di stampa ùn offre micca dettagli specifichi.

A nova rete di ricarica prumesse di offre una integrazione perfetta cù l'esperienze in veiculu è in app di i pruduttori d'automobili participanti, cumprese prenotazioni, pianificazione è navigazione intelligente di percorsi, applicazioni di pagamentu, gestione trasparente di l'energia è assai di più.

Inoltre, a rete sfrutteràTecnulugia Plug & Chargeper una sperienza di cliente più faciule d'utilizà.

A coalizione include dui fabricatori d'automobili chì anu digià annunziatu ch'elli equipaggeranu i so veiculi elettrici cù connettori NACS da u 2025 -General MotorsèGruppu Mercedes-BenzL'altri - BMW, Honda, Hyundai, Kia è Stellantis - anu dettu ch'elli valuteranu i connettori NACS di Tesla nantu à i so veiculi, ma nimu ùn s'hè ancu impegnatu à implementà u portu nantu à i so veiculi elettrici.

I fabricatori d'automobili aspettanu chì e so stazioni di ricarica rispettinu o superinu u spiritu è ​​i requisiti di uPrugramma Naziunale di l'Infrastruttura di Veiculi Elettrici di i Stati Uniti (NEVI), è anu cum'è scopu di diventà a principale rete di stazioni di ricarica affidabili è di alta putenza in America di u Nordu.

I sette partenarii creeranu a joint venture quest'annu, sottumessa à e cundizioni di chjusura abituali è à l'approvazioni regulatorie.


Data di publicazione: 01 settembre 2023