Cum'è operatore è utilizatore di stazioni di ricarica, vi sentite preoccupatu da a stallazione cumplessa di stazioni di ricarica? Sò preoccupatu di l'inestabilità di diversi cumpunenti?
Per esempiu, stazioni di carica tradiziunali sò custituiti da dui strati di carcassa (fronte è posteriore), è a maiò parte di i fornituri utilizanu viti di carcassa posteriore per a fissazione. Per stazioni di carica cù schermi, a pratica cumuni hè di avè aperture in a carcassa frontale è aghjunghje materiale acrilicu per ottene l'effettu di visualizazione. U metudu tradiziunale di installazione unica per e linee elettriche entranti limita ancu a so adattabilità à diversi ambienti di stallazione di prughjettu.
Oghje, cù u rapidu sviluppu di i veiculi elettrici è a tecnulugia di batterie di lithium, i paesi di u mondu acceleranu a transizione versu l'energia pulita sustenibile. L'ambiente di applicazione di stazioni di ricarica hè diventatu più diversu, ponendu novi esigenze è sfide per i fornitori di hardware di stazioni di ricarica. In questu sensu, LinkPower presenta u so cuncettu di cuncepimentu innovativu per stazioni di ricarica, chì risponde megliu à e richieste in evoluzione di stu mercatu dinamicu. Offre metudi di stallazione più convenienti è pò salvà una quantità significativa di costi di travagliu.
LinkPower introduce un novu disignu strutturale di trè strati per risparmià u tempu d'installazione è riduce i costi di u travagliu.
Differenti da u cuncepimentu tradiziunale di carcassa in dui strati di stazioni di ricarica, a nova serie 100 è 300 di LinkPower presenta un design di carcassa in trè strati. I viti di fissazione sò spustati in fronte per assicurà a capa inferiore è media di a carcassa. A capa media incorpora una copertura impermeabile separata per l'installazione di cablaggio, l'ispezione di rutina è u mantenimentu. U stratu superiore adopta un disignu snap-on, chì ùn solu copre i buchi di viti per scopi estetici, ma permette ancu diversi culori è stili per risponde à e diverse preferenze di l'utilizatori.
Per mezu di calculi estensivi, avemu trovu chì e stazioni di carica cù carcassa di trè strati ponu riduce u tempu di stallazione di circa 30% in paragunà à e stazioni di carica tradiziunali. Stu disignu risparmia significativamente i costi di installazione è mantenimentu.
Disegnu di a strata media full-screen, eliminendu u risicu di staccamentu.
Avemu nutatu chì a maiò parte di e stazioni di ricarica tradiziunali adoptanu un metudu di visualizazione di u screnu induve l'apertura currispondente sò fatte nantu à a carcassa frontale, è i pannelli acrilichi trasparenti sò incollati per ottene a trasparenza di u screnu. Mentre chì stu approcciu risparmia i costi per i pruduttori è pare esse a suluzione ideale, u ligame adesivo di pannelli acrilichi presenta sfide di durabilità in stazioni di ricarica esterne esposti à alte temperature, umidità è sali. Per mezu di sondaggi, avemu trovu chì un risicu significativu di staccamentu esiste in trè anni per a maiò parte di i pannelli adesivi acrilichi, chì aumenta i costi di mantenimentu è di sustituzione per l'operatori.
Per evità sta situazione è rinfurzà a qualità generale di a stazione di carica, avemu aduttatu un disignu di strata media full-screen. Invece di ligami adesivi, utilizemu una strata media di PC trasparente chì permette a trasmissione di luce, eliminendu cusì u risicu di distaccu.
Cuncepimentu di u metudu di input duale aghjurnatu, chì offre più pussibulità di installazione.
In i diversi ambienti di installazione di stazioni di ricarica d'oghje, l'input tradiziunale di fondu ùn pò più risponde à tutti i requisiti di installazione. Parechje parcheggi recentemente rinnuvati è edifici di l'uffizii cummerciale anu digià incrustatu pipeline currispondenti. In tali casi, u disignu di una linea di input back diventa più ragiunate è esteticamente piacevule. U novu disignu di LinkPower conserva l'opzioni di linea di input in fondu è in daretu per i clienti, furnisce i metudi di stallazione più diversi.
Integrazione di u disignu di pistola unica è doppia, chì permette una applicazione versatili di u produttu.
Cù u crescente numeru di veiculi elettrici, a dumanda di stazioni di ricarica cuntinueghja à cresce. L'ultima stazione di ricarica cummerciale di LinkPower, cù una pruduzzione massima di 96A, supporta a carica di doppia pistola, riducendu significativamente i costi di installazione. L'input massimu di 96A AC assicura ancu una putenza sufficiente mentre sustene a carica di u veiculu duale, facendu altamente cunsigliatu per parcheggi, alberghi, edifici d'uffizii è grandi supermercati.
Tempu di post: Jul-14-2023