• head_banner_01
  • head_banner_02

Etichetta di ricarica di EV: 10 Regole da Seguità (È Ciò chì Fà Quandu l'Altri Ùn a Facenu)

Infine l'avete trovu: l'ultimu caricatore publicu apertu in u parcheghju. Ma quandu vi fermate, vedete chì hè bluccatu da una vittura chì ùn carica mancu. Frustrante, nò?

Cù milioni di novi veiculi elettrichi chì ghjunghjenu nantu à e strade, e stazioni di ricarica publiche sò più affollate chè mai. Cunnoscendu e "regule micca scritte" diEtichetta di carica di i veiculi elettriciùn hè più solu bellu - hè necessariu. Queste semplici linee guida assicuranu chì u sistema funziona in modu efficiente per tutti, riducendu u stress è risparmiendu tempu.

Questa guida hè quì per aiutà. Copriremu e 10 regule essenziali per una carica educata è efficace, è, altrettantu impurtante, vi diceremu esattamente ciò chì duvete fà quandu scuntrate qualchissia chì ùn li seguita micca.

A regula d'oru di a carica di i veiculi elettrici: Caricate è andate avanti

Sè vi ricordate solu di una cosa, fate cusì: un puntu di ricarica hè una pompa di carburante, micca un parcheghju persunale.

U so scopu hè di furnisce energia. Una volta chì a vostra vittura hà abbastanza carica per ghjunghje à a vostra prossima destinazione, a cosa bona da fà hè di staccà a spina è di spustassi, liberendu u caricatore per a prossima persona. Aduttà sta mentalità hè a basa di tuttu u bè.Etichetta di carica di i veiculi elettrici.

E 10 Regole Essenziali di l'Etichetta di Ricarica di i Veiculi Elettrici

Pensate à queste cum'è e migliori pratiche ufficiali per a cumunità EV. Seguitele vi aiuterà à voi è à tutti quelli chì vi circondanu à avè una ghjurnata assai megliu.

 

1. Ùn bluccate micca un caricatore (ùn "mettite mai GHJACCIA" un locu)

Questu hè u peccatu capitale di a carica. "ICEing" (da Motore à Combustione Interna) hè quandu una vittura à benzina parcheghja in un locu riservatu à i veiculi elettrici. Ma sta regula s'applica ancu à i veiculi elettrici! Sè ùn state micca carichendu attivamente, ùn parcheghjate micca in un locu di carica. Hè una risorsa limitata chì un altru cunduttore puderia avè bisognu disperatamente.

 

2. Quandu avete finitu di carica, move a vostra vittura

Parechje rete di carica, cum'è Electrify America, applicanu avà tariffi di inattività - penalità per minutu chì cumincianu uni pochi di minuti dopu à a fine di a sessione di carica. Impostate una notificazione in l'app di u vostru veiculu o in u vostru telefunu per ricurdà vi quandu a vostra sessione hè guasi cumpleta. Appena hè finita, vultate à a vostra vittura è spustatela.

 

3. I caricabatterie rapidi DC sò per fermate rapide: A regula di l'80%

I caricatori rapidi DC sò i corridori di maratona di u mondu EV, cuncipiti per una carica rapida in longhi viaghji. Sò ancu i più richiesti. A regula non ufficiale quì hè di carica solu finu à l'80%.

Perchè ? Perchè a velocità di carica di un veiculu electricu rallenta dramaticamente dopu avè righjuntu circa l'80% di capacità per prutege a salute di a batteria. U Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti cunfirma chì l'ultimu 20% pò piglià quant'è u primu 80%. Passendu à l'80%, aduprate u caricatore durante u so periodu più efficace è u liberate per l'altri assai più prestu.

17032b5f-801e-483c-a695-3b1d5a8d3287

4. I caricabatterie di livellu 2 offrenu più flessibilità

I caricabatterie di livellu 2 sò assai più cumuni è si trovanu in i lochi di travagliu, in l'alberghi è in i centri cummerciali. Siccomu si caricanu più lentamente in parechje ore, l'etichetta hè ligeramente diversa. Sè site à u travagliu per a ghjurnata, hè generalmente accettabile di carica finu à u 100%. Tuttavia, sè a stazione hà una funzione di spartera o sè vede altri chì aspettanu, hè sempre una bona pratica di spustà a vostra vittura una volta chì site piena.

 

5. Ùn scollegate mai un altru veiculu elettricu... à menu chì ùn sia chjaramente finitu

Scollegà a vittura di qualcunu altru à meza sessione hè un no-no. Tuttavia, ci hè una eccezione. Parechji veiculi elettrici anu una luce indicatrice vicinu à u portu di carica chì cambia di culore o smette di lampeggià quandu a vittura hè cumpletamente carica. Sè pudete vede chjaramente chì a vittura hè finita à 100% è u pruprietariu ùn hè in vista, qualchì volta hè cunsideratu accettabile di scollegà a so vittura è aduprà u caricatore. Prucede cun prudenza è gentilezza.

 

6. Mantene a stazione in ordine

Questu hè simplice: lasciate a stazione megliu cà l'avete trovata. Imbulighjate bè u cavu di carica è rimettite u connettore in a so custodia. Questu impedisce à u cavu pesante di diventà un periculu di inciampu è prutege u connettore caru da i danni per esse investitu o lasciatu cascà in una pozzanghera.

 

7. A cumunicazione hè chjave: lasciate una nota

Pudete risolve a maiò parte di i cunflitti potenziali cù una bona cumunicazione. Aduprate un tag di dashboard o una nota simplice per dì à l'altri cunduttori u vostru statutu. Pudete include:

• U vostru numeru di telefonu per i SMS.

• A vostra ora di partenza prevista.

• U livellu di carica chì avete in mente.

Stu picculu gestu mostra cunsiderazione è aiuta à tutti à pianificà a so carica. Applicazioni cumunitarii cum'èPlugSharepermette ancu di "registrà si" à una stazione, facendu sapè à l'altri ch'ella hè in usu.

Etichetta di cumunicazione di l'etichetta di carica

8. Fate attenzione à e regule specifiche di a stazione

Micca tutti i caricatori sò creati uguali. Leghjite i cartelli à a stazione. Ci hè un limite di tempu? A carica hè riservata à i clienti di una attività specifica? Ci hè una tarifa per u parcheghju? Cunnosce queste regule in anticipu pò risparmià vi da una multa o una tarifa di rimorchiu.

 

9. Cunnosce u vostru veiculu è u caricatore

Questu hè unu di i più suttiliE migliori pratiche di ricarica di veiculi elettrichiSè a vostra vittura pò accettà solu una putenza di 50 kW, ùn avete micca bisognu di occupà un caricatore ultra-rapidu di 350 kW sè una stazione di 50 kW o 150 kW hè dispunibule. L'usu di un caricatore chì currisponde à e capacità di a vostra vittura lascia i caricatori più putenti (è i più richiesti) aperti per i veiculi chì ponu effettivamente aduprà li.

 

10. Siate pazienti è gentili

L'infrastruttura di carica publica hè sempre in crescita. Scuntrerete caricatori rotti, lunghe file d'attesa è persone chì sò novi in u mondu di i veiculi elettrici. Cum'è suggerisce una guida di AAA nantu à l'interazzione cù i cunduttori, un pocu di pazienza è un'attitudine amichevule vanu assai luntanu. Tutti cercanu di ghjunghje induve vanu.

Riferimentu rapidu: Ciò chì si deve fà è ciò chì ùn si deve fà durante a carica

Da fà Ciò chì ùn si deve fà
✅ Movite a vostra vittura appena avete finitu. ❌ Ùn parcheghjate micca in un locu di ricarica sè ùn site micca in carica.
✅ Caricate finu à l'80% cù caricabatterie rapidi DC. ❌ Ùn accaparrate micca un caricatore rapidu per ghjunghje à u 100%.
✅ Imbulighjate bè u cavu quandu partite. ❌ Ùn staccate micca a spina di un'altra vittura, salvu chì site sicuru ch'ella sia finita.
✅ Lasciate una nota o aduprate una app per cumunicà. ❌ Ùn suppunite micca chì ogni caricatore sia liberu d'utilizà per un certu periodu di tempu.
✅ Siate pazienti è utili à i novi cunduttori. ❌ Ùn vi cunfruntate micca cù altri cunduttori.

Chì fà quandu l'etichetta falla: Una guida per a risoluzione di prublemi

Diagramma di scenarii di ciò chì fà

Cunnosce e regule hè a mità di a battaglia. Eccu ciò chì duvete fà quandu avete un prublema.

 

Scenariu 1: Una vittura à benzina (o un veiculu electricu chì ùn si carica micca) blocca u locu.

Questu hè frustrante, ma a cunfruntazione diretta hè raramente una bona idea.

  • Chì fà:Cercate i segnali di cuntrollu di u parcheghju o l'infurmazioni di cuntattu di u gestore di a pruprietà. Sò elli chì anu l'autorità di multare o di rimorchià u veiculu. Fate una foto se necessariu cum'è prova. Ùn lasciate micca un bigliettu arrabiatu è ùn interagite micca direttamente cù u cunduttore.

 

Scenariu 2: Un veiculu elettricu hè cumpletamente caricatu ma sempre cunnessu à a presa.

Avete bisognu di u caricatore, ma qualchissia hè in campeghju.

  • Chì fà:Prima, cercate una nota o un tag di dashboard cù un numeru di telefunu. Un testu educatu hè u megliu primu passu. S'ellu ùn ci hè micca nota, alcune app cum'è ChargePoint vi permettenu di unisce à una lista d'attesa virtuale è avviseranu l'utente attuale chì qualchissia aspetta. Cum'è ultima risorsa, pudete chjamà u numeru di u serviziu clienti per a rete di carica, ma preparatevi chì ùn puderanu micca fà assai.

 

Scenariu 3: U caricatore ùn funziona micca.

Avete pruvatu tuttu, ma a stazione hè fora serviziu.

  • Chì fà:Segnalate u caricatore rottu à l'operatore di rete aduprendu a so applicazione o u numeru di telefunu nantu à a stazione. Dopu, fate un favore à a cumunità è segnalatelu.PlugShareQuestu attu simplice pò risparmià assai tempu è frustrazione à u prossimu cunduttore.

Una bona etichetta custruisce una cumunità di veiculi elettrici megliu

BeneEtichetta di carica di i veiculi elettricisi riduce à una idea simplice: esse cunsideratu. Trattendu i caricatori publichi cum'è e risorse spartute è preziose chì sò, pudemu fà l'esperienza più rapida, più efficiente è assai menu stressante per tutti.

A transizione à i veiculi elettrichi hè un viaghju chì facemu tutti inseme. Un pocu di pianificazione è assai gentilezza assicureranu chì a strada da seguità sia liscia.

Fonti Autorevoli

1. Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti (AFDC):Guida ufficiale nantu à e migliori pratiche di carica publica.

Ligame: https://afdc.energy.gov/fuels/electricity_charging_public.html

2.PlugShare:L'app di a cumunità essenziale per truvà è rivedere i caricabatterie, cù check-in di l'utilizatori è rapporti di salute di e stazioni.

Ligame: https://www.plugshare.com/


Data di publicazione: 02-lugliu-2025