• head_banner_01
  • head_banner_02

Benz hà annunziatu à voce alta chì custruirà a so propria stazione di ricarica d'alta putenza, cù l'obiettivu di 10.000 caricabatterie per veiculi elettrici?

À u CES 2023, Mercedes-Benz hà annunziatu chì coopererà cù MN8 Energy, un operatore di energie rinnuvevuli è di almacenamentu di batterie, è ChargePoint, una sucietà d'infrastrutture di ricarica per veiculi elettrici, per custruisce stazioni di ricarica d'alta putenza in America di u Nordu, Europa, Cina è altri mercati, cù una putenza massima di 350 kW, è alcuni mudelli Mercedes-Benz è Mercedes-EQ supporteranu u "plug-and-charge", chì si prevede chì ghjunghjerà à 400 stazioni di ricarica è più di 2.500 caricabatterie per veiculi elettrici in America di u Nordu è 10.000 caricabatterie per veiculi elettrici in u mondu sanu da u 2027.
stazioni di ricarica per veiculi elettrici

Da u 2023 in avanti, i Stati Uniti è u Canada anu cuminciatu à custruisce stazioni di ricarica, chjudendu e zone densamente popolate.

Mentre i pruduttori di vitture tradiziunali investenu attivamente in i prudutti di veiculi elettrichi, certi pruduttori di vitture stenderanu ancu i so tentaculi cummerciali à a custruzzione di l'infrastrutture di veiculi elettrichi - stazioni di ricarica / stazioni di ricarica rapida. Benz duveria inizià a custruzzione di stazioni di ricarica rapida in i Stati Uniti è in Canada in u 2023. Si prevede chì indirizzerà e grande cità densamente popolate, i centri municipali è i centri commerciali, è ancu intornu à i concessionarii Benz, è accelererà u sviluppu di i so prudutti di veiculi elettrichi stabilendu una rete di ricarica ad alta putenza.
stazioni di ricarica Benz

EQS, EQE è altri mudelli di vitture susteneranu "plug and charge"

In u futuru, i pruprietarii di Benz/Mercedes-EQ puderanu pianificà i so percorsi versu e stazioni di ricarica rapida per mezu di a navigazione intelligente è riservà e stazioni di ricarica in anticipu cù i so sistemi di vittura, prufittendu di vantaghji esclusivi è accessu prioritariu. A cumpagnia prevede ancu di sviluppà altre marche di veiculi per a ricarica per accelerà u sviluppu di l'ambiente di i veiculi elettrici. In più di a ricarica tradiziunale abilitata da carte è app, u serviziu "plug-and-charge" serà furnitu in e stazioni di ricarica rapida. U pianu ufficiale s'applicherà à EQS, EQS SUV, EQE, EQE SUV, Classe C PHEV, Classe S PHEV, GLC PHEV, ecc., ma i pruprietarii devenu attivà a funzione in anticipu.
veiculu elettricu Benz
Mercedes me Charge
A rilegatura supporta parechji metudi di pagamentu

Currispundendu à l'app Mercedes me nata da l'abitudini d'usu di i cunsumatori d'oghje, u futuru integrerà a funzione d'usu di a stazione di carica rapida. Dopu avè ligatu in anticipu l'ID Mercedes me, accunsentutu à i termini d'usu pertinenti è u cuntrattu di carica, pudete aduprà Mercedes me Charge è cumminà diverse funzioni di pagamentu. Fornite à i pruprietarii di Benz / Mercedes-EQ un'esperienza di carica più rapida è più integrata.
Benzina EV

A scala massima di a stazione di carica hè di 30 caricabatterie cù copertura antipioggia è pannelli solari per parechji ambienti di carica.

Sicondu l'infurmazioni publicate da u fabricatore uriginale, e stazioni di ricarica rapida Benz seranu custruite cù una media di 4 à 12 caricatori EV secondu a situazione è l'entroterra di a stazione, è a scala massima hè prevista per ghjunghje à 30 caricatori EV, ciò chì aumenterà a putenza di ricarica di ogni veiculu è riducerà u tempu d'attesa di ricarica attraversu una gestione intelligente di u caricu di ricarica. Si prevede chì u pianu di a stazione serà simile à u disignu esistente di l'edifiziu di a stazione di benzina, furnendu una copertura antipioggia per a ricarica in diverse cundizioni climatiche, è installendu pannelli solari sopra cum'è fonte d'elettricità per i sistemi di illuminazione è di monitoraghju.
caricatore ev
stazioni di ricarica per Benz E.V.

L'investimentu nordamericanu ghjunghjerà à 1 miliardu d'euri, divisu trà Benz è MN8 Energy

Sicondu Benz, u costu tutale d'investimentu di a rete di carica in America di u Nordu righjunghjerà 1 miliardu d'euri in questa fase, è si prevede chì serà custruita in 6 à 7 anni, cù a fonte di finanziamentu furnita da Mercedes-Benz è MN8 Energy in un rapportu 50:50.

I pruduttori di vitture tradiziunali anu investitu in infrastrutture di carica, diventendu a forza motrice daretu à a pupularità di i veiculi elettrici.

In più di Tesla, u principale fabricatore di veiculi elettrici, prima chì Benz annunziassi chì travagliaria cù MN8 Energy è ChargePoint per custruisce una rete di stazioni di ricarica rapida di marca, alcuni fabricatori di vitture tradiziunali è ancu marche di lussu anu digià cuminciatu à investisce in stazioni di ricarica rapida, cumprese Porsche, Aud, Hyundai, ecc. Sottu à l'elettrificazione glubale di u trasportu, i fabricatori di vitture sò intruti in l'infrastrutture di ricarica, chì diventeranu un mutore maiò di a pupularità di i veiculi elettrici. Cù l'elettrificazione di u trasportu glubale, i fabricatori di vitture si stanu muvendu in l'infrastrutture di ricarica, chì saranu una grande spinta per a pupularizazione di i veiculi elettrici.
Centru di carica Audi Zurich


Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2023