L'imprese di pile di carica cinese si basanu nantu à i vantaghji di costu in u layout d'oltremare
I dati divulgati da a China Association of Automobile Manufacturers mostra chì l'esportazioni di i veiculi energetichi di a Cina cuntinueghjanu a tendenza d'alta crescita, esportendu 499 000 unità in i primi 10 mesi di u 2022, in crescita di 96,7% annu. Inseme cù l'accelerazione di i veiculi d'energia domestica nova à u mondu, u fabricatore di stazioni di ricarica EV inizianu ancu i mercati d'oltremare, l'analisi di u mercatu crede chì i caricatori EV d'oltremare in i sussidi di pulitica, u tassu di penetrazione di i veiculi d'energia aumentò a stimulazione o in 2023 in u puntu di inflessione di a dumanda, cinese. i prudutti sò previsti di vantaghju costu-efficace per apre rapidamente i mercati d'oltremare.
Dapoi u 2021, parechji europei è i Stati Uniti anu liberatu e pulitiche di pile di carica intensiva è piani di sussidi per prumove u rapidu sviluppu di a nova custruzzione di l'infrastruttura di carica di energia.
In nuvembre 2021, i Stati Uniti anu annunziatu ch'elli avarianu investitu $ 7,5 miliardi in a custruzzione di l'infrastruttura di carica di veiculi elettrici. L'obiettivu di l'investimentu hè di custruisce circa 500 000 stazioni di ricarica publica in i Stati Uniti per u 2030.
U 27 d'ottobre di u 2022, l'UE accunsenu un pianu per "zero emissioni di CO2 da u 2035 per tutte e vitture di passageru è i veiculi commerciali ligeri venduti in u mercatu di l'UE", chì equivale à una prohibizione di i veiculi di benzina è diesel da u 2035.
A Svezia hà introduttu un incentivo per stazioni di ricarica EV in Aostu 2022, chì furnisce un finanziamentu finu à u 50% per l'investimenti di stazioni di ricarica publica è privata, un sussidiu massimu di 10,000 corone per pila di ricarica privata, è un finanziamentu di 100% per stazioni di ricarica rapida chì sò aduprate esclusivamente per u publicu. scopi.
L'Islanda prevede di furnisce circa $ 53.272 milioni in sussidi per i pile di carica publica è altre infrastrutture trà 2020 è 2024; u Regnu Unitu hà annunziatu chì da u 30 di ghjugnu di u 2022, tutte e case novi in a regione di l'Inghilterra, devenu esse dotate di almenu una pila di carica di veiculi elettrici.
Guosen Securities Xiong Li hà dettu chì u tassu di penetrazione attuale di i veiculi di l'energia nova in l'Europa è i Stati Uniti hè generalmente sottu à 30%, è e vendite dopu mantenenu sempre una crescita rapida. Tuttavia, a vitezza di i novi mucchi di carica di i veiculi elettrichi è u tassu di crescita di e vendite di i veiculi elettrichi hè seriamente incompatibile, cuntribuiscenu à a necessità urgente di a so custruzzione è un grande spaziu per a generazione di energia.
Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, a vendita di novi veiculi d'energia in Europa è in i Stati Uniti righjunghji rispettivamente 7,3 milioni è 3,1 milioni in 2030. A vendita di veìculi elettrici in rapida crescita stimulerà l'esplosione di a dumanda di custruzzione di pile di carica in Europa è u Stati Uniti.
In cunfrontu cù a Cina, a custruzzione di l'infrastruttura di pila di carica attuale in Europa è in i Stati Uniti hè seriamente inadegwata, chì cuntene un spaziu di mercatu enormu. U rapportu di ricerca di Everbright Securities hà indicatu chì da aprile 2022, u rapportu car-pile US hè 21,2: 1, u rapportu car-pile generale in l'Unione Europea hè 8,5: 1, di quale Germania hè 20: 1, u Regnu Unitu hè 16: 1, Francia hè 10: 1, l'Olanda hè 5: 1, tutti anu una grande distanza cù a Cina.
Guosen Securities stima chì u spaziu generale di u mercatu di u spaziu di carica in Europa è in i Stati Uniti totalizzerà circa 73,12 miliardi di yuan in u 2025 è cresce à 251,51 miliardi di yuan per u 2030.
Dapoi a seconda mità di u 2022, un numeru di cumpagnie quotate implicate in l'affari di pile di carica anu divulgatu u so layout di cummerciale d'oltremare.
Daotong Technology hà dettu chì dapoi a vendita di i so prudutti di pile di carica AC hà cuminciatu à a fine di u 2021, è a cumpagnia hà ricevutu ordini da parechji paesi, cum'è u Regnu Unitu, Singapore, Francia, Paesi Bassi è Germania, è gradualmente li hà consegnatu.
Linkpower hà dettu chì a cumpagnia hè ottimista in quantu à l'opportunità di sviluppu di u mercatu di pile di carica d'oltremare, è per capiscenu cumplettamente e pulitiche, i regulamenti è i soglia d'accessu di i mercati d'oltremare, Linkpower hà iniziatu à realizà attivamente un travagliu di certificazione è teste pertinenti prima, è hà dettu. hà passatu assai teste o certificazioni cum'è TüV, l'urganizazione di teste autoritariu in Europa.
Xiangshan Stock in l 'accettazione di a ricerca istituzionale, a cumpagnia hè statu sviluppatu European standard è American standard di i prudutti di ricarica è distribuzione, è i prudutti di l'European standard di carica di pila di a cumpagnia sò stati sviluppati, è attraversu squadre d'oltremare è canali per invistisce gradualmente in i mercati d'oltremare.
Shenghong hà revelatu in u so rapportu semi-annuale chì a pila di carica Interstellar AC di a cumpagnia hà passatu a certificazione standard europea è hè diventata u primu batch di fornitori cinesi di pile di carica per entra in u British Petroleum Group.
"A rapida crescita di l'esportazione di i veiculi elettrici fatti in Cina guida direttamente l'imprese domestiche di pile di carica per accelerà u layout di i mercati d'oltremare". disse Deng Jun, vicepresidentu di Guangdong Wancheng Wanchong Electric Vehicle Operation Co., LTD. Sicondu ellu, Wancheng Wanchong hè ancu stendu i mercati d'oltremare è esporta l'ospiti di pila di carica cum'è un novu puntu di prufittu. Attualmente, a cumpagnia esporta principarmenti l'equipaggiu di pile di carica in l'Asia Sudueste è l'America di u Sud, è sviluppa ancu i prudutti standard europei è americani.
Frà elli, u mercatu europeu hè a destinazione principale di l'esportazione di i veiculi elettrici cinesi. Sicondu l'Amministrazione Generale di e Dogane, in a prima mità di u 2022, u mercatu di l'Europa Occidentale rapprisenta u 34% di l'esportazioni di l'energia di a Cina di e vitture di passageru.
In più di uttimisimu nantu à u mercatu di l'oceanu blu d'oltremare, l'imprese domestiche di pile di carica "Go overseas" si trova ancu in a saturazione di a cumpetizione di u mercatu domesticu. L'imprese pile di carica sò affruntate a difficultà di fà u dilemma di i prufitti, u bisognu urgente di truvà un novu spaziu di mercatu per creà un puntu di prufittu.
Dapoi u 2016, u sviluppu splusivu di l'industria di pile di carica in Cina hà attiratu ogni tipu di capitali per cumpete per u layout, cumprese grandi imprese energetiche cum'è State Grid è Southern Power Grid ... imprese di vitture tradiziunali, è cum'è SAIC Group è BMW, novu veiculu di energia. imprese cum'è Xiaopeng Automobile, Weilai è Tesla, è giganti di tutti i campi di a vita cum'è Huawei, Ant Financial Services è Ningde Time.
Sicondu i dati di Qichacha, ci sò più di 270 000 imprese di carica in Cina, è hè sempre in crescita rapidamente. In a prima mità di u 2022, 37,200 novi imprese sò state aghjunte, un aumentu di 55,61% annu à annu.
In u casu di una cumpetizione sempre più feroce, a megliu prufittuità di u mercatu di pile di carica d'oltremare hè attrattiva per l'imprese domestiche di pile di carica. Huachuang Securities analista Huang Lin hà nutatu chì l'intensità di a cumpetizione di u mercatu di pile di carica domestica, u marghjenu grossu bassu, U prezzu di pile DC per watt hè solu in 0,3 à 0,5 yuan, mentre chì u prezzu di pile di carica d'oltremare per watt hè attualmente 2 à 3 volte. di u domesticu, hè sempre u prezzu mare turchinu.
GF Securities hà nutatu chì, sfarente da a cuncurrenza homogeneia domestica hè intensa, u limitu di entrata di certificazione d'oltremare hè altu, l'imprese di pile di carica domestica si basanu nantu à u vantaghju di u costu, in u mercatu d'oltremare anu un grande spaziu di prufittu, u pruduttu hè previstu di vantaghju costu-efficace. , apre rapidamente u mercatu d'oltremare.
Tempu di pubblicazione: 03-06-2019