U mercatu di i veiculi elettrici di i Stati Uniti hè previstu di cresce da $ 28,24 miliardi in 2021 à $ 137,43 miliardi in 2028, cù un periodu di previsione 2021-2028, à un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 25,4%.
U 2022 hè statu u più grande annu registratu per a vendita di veiculi elettrici in i Stati Uniti A vendita di veiculi elettrici hà cuntinuatu à vende più di i veiculi alimentati à benzina in u terzu trimestre di u 2022, cun un novu record di più di 200 000 veiculi elettrici venduti in trè mesi.
U pioniere di i veiculi elettrici Tesla resta u capu di u mercatu cù una quota di 64 per centu, da u 66 per centu in u sicondu trimestre è u 75 per centu in u primu trimestre. A diminuzione di a quota hè inevitabbile, postu chì i fabbricanti di l'automobili tradiziunali cercanu di ritruvà u successu di Tesla è a corsa per risponde à a crescente dumanda di veiculi elettrici.
I trè grandi - Ford, GM è Hyundai - guidanu a strada mentre aumentanu a produzzione di mudelli EV populari cum'è Mustang Mach-E, Chevrolet Bolt EV è Hyundai IONIQ 5.
Malgradu l'aumentu di i prezzi (è micca solu per i veiculi elettrici), i cunsumatori americani compranu veiculi elettrici à un ritmu record. I novi incentivi di u guvernu, cum'è i crediti fiscali di i veiculi elettrici furniti in a Legge di Riduzzione di l'Inflazione, sò previsti per guidà a crescita di a dumanda in l'anni à vene.
I Stati Uniti anu avà una parte tutale di u mercatu di i veiculi elettrici di più di 6 per centu è sò in traccia di ghjunghje à un scopu di una quota di 50 per centu per u 2030.
Distribuzione di vendita di veiculi elettrici in i Stati Uniti in 2022
2023: A quota di i veiculi elettrici aumenta da 7% à 12%
A ricerca di McKinsey (Fischer et al., 2021) suggerisce chì, guidatu da più investimentu da a nova amministrazione (cumpresu l'obiettivu di u presidente Biden chì a mità di tutte e vendite di veiculi novi in i Stati Uniti saranu veiculi à emissioni zero per u 2030), i prugrammi di creditu aduttati. à u livellu statali, i normi di emissioni più stretti, è l'aumentu di l'impegni à l'elettrificazione da i principali OEM di i Stati Uniti, a vendita di veiculi elettrici hè prubabile di cuntinuà à aumentà.
È miliardi di dollari in spese infrastrutturali pruposte puderanu spinta a vendita di EV per mezu di misure dirette, cum'è crediti fiscali per i cunsumatori per cumprà veiculi elettrici è custruisce una nova infrastruttura di carica publica. U Cungressu hà ancu cunsiderà pruposte per aumentà u creditu fiscale attuale per cumprà un novu veiculu elettricu da $ 7,500 à $ 12,500, in più di rende i veiculi elettrici usati eligibili per u creditu fiscale.
Inoltre, attraversu un quadru di infrastruttura bipartisan, l'amministrazione hà impegnatu $ 1.2 trilioni in ottu anni per u trasportu è a spesa di l'infrastruttura, chì inizialmente serà finanziatu à $ 550 miliardi. L'accordu, chì hè pigliatu da u Senatu, include $ 15 miliardi per accelerà l'adopzione di i veiculi elettrici è accelerà u mercatu di i veiculi elettrici in i Stati Uniti. Dispone di $ 7,5 miliardi per una rete di ricarica naziunale di EV è altri $ 7,5 miliardi per autobus è ferries à bassa è zero emissioni per rimpiazzà l'autobus scolastici diesel.
L'analisi di McKinsey suggerisce chì, in generale, i novi investimenti federali, un numeru crescente di stati chì offrenu incentivi è rimborsi in relazione à l'EV, è crediti fiscali favurevuli per i pruprietarii di EV prubabilmente stimularanu l'adopzione di EV in i Stati Uniti.
Norme di emissioni più strette puderanu ancu purtà à una adopzione aumentata di veiculi elettrici da i cunsumatori americani. Diversi stati di a Costa Est è Ovest anu digià aduttatu standard stabiliti da u Cunsigliu di Risorse Aeree di California (CARB), è più stati sò previsti per unisce in i prossimi cinque anni.
Fonte: McKinsey Report
Inseme, un ambiente regulatoriu EV favurevule, un interessu aumentatu di i cunsumatori per i EVs, è u cambiamentu pianificatu di l'OEM di i veiculi à a produzzione di EV sò prubabilmente cuntribuiscenu à una crescita continuamente elevata in a vendita di EV in i Stati Uniti in 2023.
L'analisti di JD Power aspettanu chì a quota di u mercatu di i veiculi elettrichi di i Stati Uniti righjunghji u 12% l'annu prossimu, da u 7 per centu oghje.
In u scenariu prughjettatu più bullish di McKinsey per i veiculi elettrici, cuntaranu per circa 53% di tutte e vendite di vitture di passageru da u 2030. I vitture elettriche puderanu cuntà più di a mità di a vendita di vitture di i Stati Uniti da u 2030 si acceleranu.
Tempu di posta: 07-Jan-2023