• head_banner_01
  • head_banner_02

2022: Grande annu per e vendite di veiculi elettrici

Si prevede chì u mercatu di i veiculi elettrici di i Stati Uniti crescerà da 28,24 miliardi di dollari in u 2021 à 137,43 miliardi di dollari in u 2028, cù un periodu di previsione di u 2021-2028, à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 25,4%.
U 2022 hè statu l'annu u più grande mai registratu per e vendite di veiculi elettrici in i Stati Uniti. E vendite di veiculi elettrici anu cuntinuatu à superà e vendite di veiculi à benzina in u terzu trimestre di u 2022, cù un novu record di più di 200.000 veiculi elettrici venduti in trè mesi.
U pioniere di i veiculi elettrichi Tesla ferma u capu di u mercatu cù una quota di 64%, in calata da u 66% in u secondu trimestre è u 75% in u primu trimestre. U calu di a quota hè inevitabile postu chì i pruduttori d'auto tradiziunali cercanu di ghjunghje à u successu di Tesla è di corre per risponde à a crescente dumanda di veiculi elettrichi.
I trè grandi - Ford, GM è Hyundai - sò à l'avanguardia mentre aumentanu a pruduzzione di mudelli EV populari cum'è a Mustang Mach-E, a Chevrolet Bolt EV è a Hyundai IONIQ 5.
Malgradu l'aumentu di i prezzi (è micca solu per i veiculi elettrichi), i cunsumatori americani compranu veiculi elettrichi à un ritmu record. Si prevede chì i novi incentivi guvernamentali, cum'è i crediti d'imposta per i veiculi elettrichi previsti da l'Inflation Reduction Act, stimuleranu una ulteriore crescita di a dumanda in l'anni à vene.
I Stati Uniti anu avà una quota tutale di u mercatu di i veiculi elettrici di più di u 6% è sò in traccia di ghjunghje à l'ubbiettivu di una quota di u 50% per u 2030.
Distribuzione di e vendite di veiculi elettrici
Distribuzione di e vendite di veiculi elettrici in i Stati Uniti in u 2022
2023: A quota di veiculi elettrichi aumenta da 7% à 12%
A ricerca di McKinsey (Fischer et al., 2021) suggerisce chì, spinti da più investimenti da a nova amministrazione (cumpresu l'ubbiettivu di u presidente Biden chì a metà di tutte e vendite di veiculi novi in ​​i Stati Uniti saranu veiculi à emissioni zero entro u 2030), prugrammi di creditu aduttati à livellu statale, standard di emissioni più severi è impegni crescenti per l'elettrificazione da parte di i principali OEM americani, e vendite di veiculi elettrici sò prubabili di cuntinuà à aumentà.
È miliardi di dollari in spese d'infrastruttura pruposte puderanu aumentà e vendite di veiculi elettrici per mezu di misure dirette cum'è crediti d'imposta à i cunsumatori per l'acquistu di veiculi elettrici è a custruzione di nuove infrastrutture di ricarica publica. U Cungressu sta ancu cunsiderendu pruposte per aumentà l'attuale creditu d'imposta per l'acquistu di un novu veiculu elettricu da 7.500 $ à 12.500 $, in più di rende i veiculi elettrici usati eligibili per u creditu d'imposta.
Inoltre, per via di un quadru bipartisanu d'infrastruttura, l'amministrazione hà impegnatu 1,2 trilioni di dollari in ottu anni per a spesa di trasportu è infrastruttura, chì serà inizialmente finanziata à 550 miliardi di dollari. L'accordu, chì hè in corsu di appruvazione da u Senatu, include 15 miliardi di dollari per accelerà l'adopzione di veiculi elettrichi è accelerà u mercatu di i veiculi elettrichi in i Stati Uniti. Hà riservatu 7,5 miliardi di dollari per una rete naziunale di ricarica di veiculi elettrichi è altri 7,5 miliardi di dollari per autobus è traghetti à basse è zero emissioni per rimpiazzà l'autobus scolastici alimentati da diesel.
L'analisi di McKinsey suggerisce chì, in generale, i novi investimenti federali, un numeru crescente di stati chì offrenu incentivi è sconti ligati à i veiculi elettrici, è crediti d'imposta favurevuli per i pruprietarii di veiculi elettrici probabilmente stimuleranu l'adozione di i veiculi elettrici in i Stati Uniti.
Norme d'emissioni più strette puderanu ancu purtà à una maggiore adozione di veiculi elettrici da parte di i cunsumatori americani. Parechji stati di a costa est è ovest anu digià aduttatu norme stabilite da u California Air Resources Board (CARB), è si prevede chì più stati si uniscenu in i prossimi cinque anni.
Vendite di novi veiculi leggeri in i Stati Uniti
Fonte: Rapportu McKinsey
Pigliati inseme, un ambiente regulatoriu favurevule per i veiculi elettrichi, un aumentu di l'interessu di i cunsumatori per i veiculi elettrichi è u cambiamentu previstu da i pruduttori di veiculi à a pruduzzione di veiculi elettrichi cuntribuisceranu probabilmente à una crescita cuntinua è elevata di e vendite di veiculi elettrichi in i Stati Uniti in u 2023.
L'analisti di JD Power prevedenu chì a quota di mercatu di i veiculi elettrici in i Stati Uniti ghjunghjerà à u 12% l'annu prossimu, da u 7% d'oghje.
In u scenariu previstu u più ottimistu di McKinsey per i veiculi elettrichi, rapprisenteranu circa u 53% di tutte e vendite di vitture di passageri da u 2030. E vitture elettriche puderanu rapprisentà più di a metà di e vendite di vitture in i Stati Uniti da u 2030 s'elle acceleranu.


Data di publicazione: 7 di ghjennaghju di u 2023