1. Introduzione à a pila di carica DC
In l'ultimi anni, a rapida crescita di i veiculi elettrici (EV) hà guidatu a dumanda di soluzioni di carica più efficaci è intelligenti. Pile di carica DC, cunnisciute per e so capacità di carica rapida, sò in prima linea di sta trasfurmazioni. Cù l'avanzamenti in a tecnulugia, i caricatori DC efficienti sò avà pensati per ottimisà u tempu di carica, migliurà l'utilizazione di l'energia è offre una integrazione perfetta cù e reti intelligenti.
Cù l'aumentu continuu di u voluminu di u mercatu, l'implementazione di l'OBC bidirezionale (On-Board Chargers) aiuta micca solu à allevà e preoccupazioni di i cunsumatori nantu à a gamma è l'ansietà di carica permettendu a carica rapida, ma permette ancu à i veiculi elettrici di funziunà cum'è stazioni di almacenamentu di energia distribuita. Questi veiculi ponu rinvià a putenza à a reta, assistendu à a rasatura di u piccu è à u riempimentu di a valle. A carica efficiente di i veiculi elettrici via i caricatori veloci DC (DCFC) hè una tendenza maiò in a prumuzione di transizioni energetiche rinnuvevuli. Stazioni di ricarica ultra-veloce integranu diversi cumpunenti cum'è alimentazione ausiliaria, sensori, gestione di l'energia è dispusitivi di cumunicazione. À u listessu tempu, i metudi di fabricazione flessibili sò richiesti per risponde à e richieste di carica in evoluzione di diversi veiculi elettrici, aghjunghjendu cumplessità à u disignu di stazioni di carica DCFC è ultra-rapide.
A diffarenza trà a carica AC è a carica DC, per a carica AC (a manca di a Figura 2), inserisci l'OBC in una presa AC standard, è l'OBC converte l'AC à u DC appropritatu per carricà a bateria. Per a carica DC (a destra di a Figura 2), u postu di carica carica direttamente a batteria.
2. DC carica cumpusizioni sistemu pile
(1) Cumpunenti di macchina cumpleta
(2) Cumpunenti di u sistema
(3) Schema di bloccu funziunale
(4) Sottosistema di pila di carica
I caricatori veloci DC di Livellu 3 (L3) ignoranu u caricatore à bordu (OBC) di un veiculu elettricu carrichendu a batteria direttamente via u Sistema di Gestione di Batteria (BMS) di l'EV. Stu bypass porta à un aumentu significativu di a velocità di carica, cù una putenza di output di carica chì varieghja da 50 kW à 350 kW. A tensione di output varieghja tipicamente trà 400V è 800V, cù EV più recenti chì tendenu versu sistemi di batterie 800V. Siccomu i caricatori veloci L3 DC convertenu a tensione d'ingressu AC trifase in DC, usanu un front-end di correzione di fattore di putenza AC-DC (PFC), chì include un convertitore DC-DC isolatu. Questa output PFC hè allora ligata à a bateria di u veiculu. Per ottene una putenza più alta, parechji moduli di putenza sò spessu cunnessi in parallelu. U benefiziu principale di i caricatori veloci L3 DC hè a riduzzione considerableu di u tempu di carica per i veiculi elettrici
U core di pila di carica hè un cunvertitore AC-DC di basa. Hè custituitu da stage PFC, bus DC è modulu DC-DC
PFC Stage Block Diagram
Schema di blocchi funziunali di u modulu DC-DC
3. Schema di scenario di carica di pila
(1) Sistema di carica di almacenamentu otticu
Cume a putenza di carica di i veiculi elettrici aumenta, a capacità di distribuzione di energia in stazioni di ricarica spessu si batte per risponde à a dumanda. Per affruntà stu prublema, hè statu sviluppatu un sistema di carica basatu in almacenamiento chì utilizeghja un bus DC. Stu sistema usa batterie di lithium cum'è unità di almacenamentu di energia è impiega EMS (Sistema di Gestione di l'Energia) lucale è remota per equilibrà è ottimisà l'offerta è a dumanda di elettricità trà a rete, e batterie di almacenamento è i veiculi elettrici. Inoltre, u sistema pò facilmente integrà cù sistemi fotovoltaici (PV), chì furnisce vantaghji significativi in i prezzi di l'energia elettrica di punta è off-peak è l'espansione di a capacità di a rete, migliurà cusì l'efficienza energetica generale.
(2) Sistema di carica V2G
A tecnulugia Vehicle-to-Grid (V2G) utilizza batterie EV per almacenà l'energia, sustenendu a rete elettrica permettendu l'interazione trà i veiculi è a rete. Questu riduce a tensione causata da l'integrazione di fonti d'energia rinnuvevuli à grande scala è a carica generalizata di EV, rinfurzendu infine a stabilità di a rete. Inoltre, in spazii cum'è i quartieri residenziali è i cumplessi di l'uffizii, numerosi veiculi elettrici ponu prufittà di i prezzi di punta è off-peak, gestisce l'aumentu di carica dinamica, risponde à a dumanda di a rete, è furnisce energia di salvezza, tuttu attraversu EMS (Sistema di Gestione di l'Energia) centralizatu. cuntrollu. Per e famiglie, a tecnulugia Vehicle-to-Home (V2H) pò trasfurmà e batterie EV in una soluzione di almacenamentu di energia in casa.
(3) Sistema di carica urdinatu
U sistema di carica urdinatu utilizeghja principalmente stazioni di ricarica rapida d'alta putenza, ideali per i bisogni di carica cuncentrati cum'è u trasportu publicu, i taxi è e flotte logistiche. I calendari di carica ponu esse persunalizati in base à i tipi di veiculi, cù a carica chì si svolge durante l'ore di energia elettrica off-peak per riduce i costi. Inoltre, un sistema di gestione intelligente pò esse implementatu per simplificà a gestione centralizzata di a flotta.
Tendenza di sviluppu 4.Future
(1) Sviluppu coordinatu di scenarii diversificati supplementati da stazioni di ricarica centralizzate + distribuite da stazioni di ricarica centralizzate uniche
E stazioni di ricarica distribuite basate in a destinazione serviranu cum'è un preziosu aghjuntu à a rete di carica rinfurzata. A cuntrariu di e stazioni centralizzate induve l'utilizatori cercanu attivamente i caricatori, queste stazioni s'integraranu in i lochi chì e persone sò digià visitate. L'utilizatori ponu carricà i so veiculi durante soggiorni estesi (in genere più di una ora), induve a carica rapida ùn hè micca critica. A putenza di carica di queste stazioni, tipicamente chì varieghja da 20 à 30 kW, hè abbastanza per i veiculi di passageru, chì furnisce un livellu raghjone di putenza per risponde à i bisogni basi.
(2) 20kW large share market à 20/30/40/60kW sviluppu di u mercatu di cunfigurazione diversificata
Cù u cambiamentu versu i veiculi elettrici di tensione più alta, ci hè un urgente bisognu di aumentà a tensione massima di carica di pile di carica à 1000V per accoglie u futuru usu generalizatu di mudelli d'alta tensione. Questa mossa sustene l'aghjurnamenti di l'infrastruttura necessarii per e stazioni di ricarica. U standard di tensione di uscita 1000V hà guadagnatu una larga accettazione in l'industria di i moduli di carica, è i pruduttori chjave introducenu progressivamente moduli di carica di alta tensione 1000V per risponde à sta dumanda.
Linkpower hè stata dedicata à furnisce R&D cumpresi software, hardware è apparenza per i pile di carica di veiculi elettrici AC / DC per più di 8 anni. Avemu ottenutu certificati ETL / FCC / CE / UKCA / CB / TR25 / RCM. Utilizendu u software OCPP1.6, avemu finitu a prova cù più di 100 fornitori di piattaforma OCPP. Avemu aghjurnatu OCPP1.6J à OCPP2.0.1, è a suluzione cummerciale EVSE hè stata dotata di u modulu IEC / ISO15118, chì hè un passu solidu versu a realizazione di a carica bidirezionale V2G.
In u futuru, i prudutti d'alta tecnulugia cum'è pile di carica di veiculi elettrici, solari fotovoltaici è sistemi di almacenamentu di energia di batterie di litiu (BESS) seranu sviluppati per furnisce un livellu più altu di soluzioni integrate per i clienti in u mondu.
Tempu di post: 17-10-2024