1. Introduzione à a pila di carica DC
In l'ultimi anni, a rapida crescita di i veiculi elettrichi (VE) hà purtatu à a dumanda di suluzioni di carica più efficienti è intelligenti. I pali di carica DC, cunnisciuti per e so capacità di carica rapida, sò à l'avanguardia di sta trasfurmazione. Cù i progressi in a tecnulugia, i caricabatterie DC efficienti sò avà cuncepiti per ottimizà u tempu di carica, migliurà l'usu di l'energia è offre una integrazione perfetta cù e rete intelligenti.
Cù l'aumentu cuntinuu di u vulume di u mercatu, l'implementazione di OBC (Caricatori di Bordu) bidirezionali ùn solu aiuta à alleviare e preoccupazioni di i cunsumatori riguardu à l'autonomia è l'ansietà di carica permettendu una carica rapida, ma permette ancu à i veiculi elettrichi di funziunà cum'è stazioni di almacenamiento di energia distribuite. Quessi veiculi ponu restituisce energia à a rete, aiutendu à riduce i picchi è à riempie e valli. A carica efficiente di i veiculi elettrichi via caricatori veloci DC (DCFC) hè una tendenza maiò in a prumuzione di e transizioni versu l'energie rinnuvevuli. E stazioni di carica ultraveloci integranu vari cumpunenti cum'è alimentatori ausiliari, sensori, gestione di l'energia è dispositivi di cumunicazione. À u listessu tempu, sò richiesti metudi di fabricazione flessibili per risponde à e richieste di carica in evoluzione di diversi veiculi elettrichi, aghjunghjendu cumplessità à a cuncepzione di e stazioni di carica DCFC è ultraveloci.

A diffarenza trà a carica AC è a carica DC, per a carica AC (latu manca di a Figura 2), inserite l'OBC in una presa AC standard, è l'OBC cunverte l'AC in a DC adatta per carica a batteria. Per a carica DC (latu drittu di a Figura 2), u postu di carica carica direttamente a batteria.
2. Cumposizione di u sistema di pila di carica DC
(1) Cumponenti cumpleti di a macchina
(2) Cumponenti di u sistema
(3) Schema à blocchi funziunali
(4) Sottosistema di pila di carica
I caricatori rapidi di livellu 3 (L3) DC bypassanu u caricatore di bordu (OBC) di un veiculu elettricu carichendu a batteria direttamente via u Sistema di Gestione di a Batteria (BMS) di u veiculu elettricu. Stu bypass porta à un aumentu significativu di a velocità di carica, cù una putenza di uscita di u caricatore chì varieghja da 50 kW à 350 kW. A tensione di uscita varia tipicamente trà 400V è 800V, cù i veiculi elettrichi più recenti chì tendenu versu sistemi di batterie à 800V. Siccomu i caricatori rapidi L3 DC cunvertenu a tensione d'entrata AC trifase in DC, utilizanu un front-end di currezzione di u fattore di putenza AC-DC (PFC), chì include un convertitore DC-DC isolatu. Questa uscita PFC hè poi ligata à a batteria di u veiculu. Per ottene una putenza di uscita più elevata, parechji moduli di putenza sò spessu cunnessi in parallelu. U principale benefiziu di i caricatori rapidi L3 DC hè a riduzione considerablee di u tempu di carica per i veiculi elettrichi.
U core di a pila di carica hè un convertitore AC-DC basicu. Hè custituitu da u stadiu PFC, u bus DC è u modulu DC-DC.
Schema di blocchi di u stadiu PFC
Schema di blocchi funziunali di u modulu DC-DC
3. Schema di scenariu di carica di pila
(1) Sistema di carica di almacenamiento otticu
Cù l'aumentu di a putenza di carica di i veiculi elettrichi, a capacità di distribuzione di l'energia à e stazioni di carica hà spessu difficultà à risponde à a dumanda. Per risolve stu prublema, hè natu un sistema di carica basatu annantu à l'accumulazione chì utilizza un bus DC. Stu sistema usa batterie à u litiu cum'è unità di accumulazione di energia è impiega EMS (Energy Management System) lucali è remoti per equilibrà è ottimizà l'offerta è a dumanda di elettricità trà a rete, e batterie di accumulazione è i veiculi elettrichi. Inoltre, u sistema pò integrà si facilmente cù i sistemi fotovoltaici (PV), furnendu vantaghji significativi in a tarifa di l'elettricità di punta è fora punta è l'espansione di a capacità di a rete, migliurendu cusì l'efficienza energetica generale.
(2) Sistema di carica V2G
A tecnulugia Vehicle-to-Grid (V2G) utilizza e batterie di i veiculi elettrici per almacenà l'energia, sustenendu a rete elettrica permettendu l'interazione trà i veiculi è a rete. Questu riduce a tensione causata da l'integrazione di fonti d'energia rinnuvevuli à grande scala è da a ricarica diffusa di i veiculi elettrici, migliorandu in definitiva a stabilità di a rete. Inoltre, in zone cum'è i quartieri residenziali è i complessi d'uffizii, numerosi veiculi elettrici ponu prufittà di i prezzi di punta è fora punta, gestisce l'aumentu di u caricu dinamicu, risponde à a dumanda di a rete è furnisce energia di backup, tuttu què attraversu u cuntrollu centralizatu EMS (Energy Management System). Per e famiglie, a tecnulugia Vehicle-to-Home (V2H) pò trasfurmà e batterie di i veiculi elettrici in una suluzione di almacenamiento d'energia domestica.
(3) Sistema di carica urdinatu
U sistema di carica urdinata utilizza principalmente stazioni di carica rapida d'alta putenza, ideale per bisogni di carica cuncintrati cum'è u trasportu publicu, i taxi è e flotte logistiche. I prugrammi di carica ponu esse persunalizati secondu i tipi di veiculi, cù a carica chì si faci durante l'ore di punta di l'elettricità per riduce i costi. Inoltre, un sistema di gestione intelligente pò esse implementatu per simplificà a gestione centralizzata di a flotta.
4. Tendenza di sviluppu futuru
(1) Sviluppu cuurdinatu di scenarii diversificati supplementati da stazioni di carica centralizate + distribuite da stazioni di carica centralizate uniche
E stazioni di ricarica distribuite basate nantu à a destinazione serviranu cum'è un aghjuntu preziosu à a rete di ricarica migliorata. À u cuntrariu di e stazioni centralizate induve l'utilizatori cercanu attivamente caricabatterie, queste stazioni s'integreranu in i lochi chì a ghjente visita digià. L'utilizatori ponu ricaricà i so veiculi durante soggiorni prolungati (tipicamente più di un'ora), induve a ricarica rapida ùn hè micca critica. A putenza di ricarica di queste stazioni, chì varia tipicamente da 20 à 30 kW, hè sufficiente per i veiculi di passageri, furnendu un livellu raghjonevule di putenza per risponde à i bisogni basi.
(2) Da una grande quota di mercatu di 20 kW à un sviluppu di u mercatu di cunfigurazione diversificata di 20/30/40/60 kW
Cù u cambiamentu versu veiculi elettrici à tensione più alta, ci hè un bisognu urgente di aumentà a tensione massima di carica di e pile di carica à 1000V per accoglie l'usu diffusu futuru di mudelli à alta tensione. Questa mossa sustene i necessarii aghjurnamenti di l'infrastruttura per e stazioni di carica. U standard di tensione di uscita di 1000V hà guadagnatu una larga accettazione in l'industria di i moduli di carica, è i principali pruduttori stanu introducendu progressivamente moduli di carica à alta tensione di 1000V per risponde à sta dumanda.
Linkpower hè stata dedicata à furnisce R&D cumpresi software, hardware è aspettu per e pile di carica di veiculi elettrici AC/DC per più di 8 anni. Avemu ottenutu certificati ETL / FCC / CE / UKCA / CB / TR25 / RCM. Utilizendu u software OCPP1.6, avemu cumpletatu testi cù più di 100 fornitori di piattaforme OCPP. Avemu aggiornatu OCPP1.6J à OCPP2.0.1, è a suluzione cummerciale EVSE hè stata dotata di u modulu IEC/ISO15118, chì hè un passu solidu versu a realizazione di a carica bidirezionale V2G.
In u futuru, i prudutti high-tech cum'è e pile di ricarica di veiculi elettrici, u fotovoltaicu solare è i sistemi di almacenamiento di energia di batterie à litiu (BESS) seranu sviluppati per furnisce un livellu più altu di suluzioni integrate per i clienti in u mondu sanu.
Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2024